home rss help !
Themes Blogger

Best Blogger Themes !

Help !!!

1-



2-Theme > Edit Html > Find This Code > You Can Change Menu



3-Theme > Edit Html > Find This Code > Delete This Code > You must Add Navbar !



Bookmark and Share

aydcery said...

September 23, 2007 at 2:36 AM

Yardıma ihtiyacınız var ise buraya yazabilirsiniz / If you need help . You can write Here.

KURABİYE EVİ said...

October 10, 2007 at 4:31 PM

merhaba sormak istedigim birsey var acaba bu blogtaki gibi sonraki sayfa yerine sayı dizimini nasıl yapablirim

aydcery said...

October 11, 2007 at 10:59 AM

bu tamamen bana ait el yapımı bir ozellik.yazıları 1, 2 , 3 diye etiketledim daha sonra bunlara baglantılar verdım

KURABİYE EVİ said...

October 11, 2007 at 7:49 PM

Senin için bir mahsuru yoksa bende kullanbilirmiyim ve nasıl kullanıcam tabii ki izin verirsen :)

Deastrilsion said...

October 14, 2007 at 7:25 AM

Sonraki yazılar bağlantısını nasıl kaldırdınız?

aydcery said...

October 15, 2007 at 3:38 AM

html kodlarından icinde 'older' gecen kodu silerek kaldırabilirsin

Anonymous said...

October 20, 2007 at 11:26 PM

How can I remove the Blog Title?? Thanks

aydcery said...

October 21, 2007 at 2:07 AM

YOu can remove in Setup !

admin said...

January 13, 2008 at 4:50 AM

emeğinize sağlık süper tek kelime ile

Kübra said...

January 19, 2008 at 4:28 AM

İyi günler..
Styleicious temasını kullanmaya çalışıyorum, fakat bir problemim var..
Sidebarda link listim var ve uzun bir liste.. Sol tarafta kalan yazı ise kısa olunca, yazıya ait olan yorumlar çok aşağıda kalıyor yani linklerin bitimine kadar devam ediyor.. Arada da bir sürü boşluk olmuş oluyor.. İnşallah anlatabilmişimdir.. Yardımcı olursanız sevinirim.. Kolay gelsin..

Anonymous said...

February 22, 2008 at 2:57 PM

Hocam İyi günler. Paylaşımların için teşekürler. Benim sorunum daha 2 hafta önce pek kimseye danışamadan bir blog oluşturdum ve url leri yolladım arama motorlarına şayet hiçbir şekilde arama motorlarında görünemedim. Onun dışında bu blog temaları ve şablonları içersinde koydugumuz yazıları tek bir sayfaya degilde site haritası seklinmde istifleyerek ana sayfa gibi bir anlayış oluşturarak ana sayfanın sade yazılarında sekmeler ile ulaşılmasını saglayacak şablonlar var mı? nasıl olur? teşekkürler..

Anonymous said...

June 1, 2008 at 10:08 AM

Öncelikle tüm temalar için teşekkürler, yaptığım bir temanın burada gösterilmesini istiyorum. Bu konuda beni bilgilendirir misiniz?

Anonymous said...

June 1, 2008 at 10:10 AM

yani temamın yayınlanması için temayı kime göndermem gerekiyor?

aydcery said...

June 4, 2008 at 9:58 AM

@emir temanın demosunun urlsini sağ taraftaki iletişim bölümünden bize mail adresinle birlikte gönder eğerki uygun görülürse teman ana sayfada ilk başta yayınlanabilir

Anonymous said...

June 25, 2008 at 7:59 AM

askeri bir blogger temasına ihtiyacım var. yardımcı olabilir misiniz?

Post a Comment

Template by Themes Blogger | privacy policy